30. aug 2012

õnneks on päeva kõrghetk on ees - EESTI-SLOVAKKIA EM valikmäng


heh, blogilugemissõltuvus on tagasi. õnneks see ilmselt väga kaua ei kesta, sest mingil põhjusel jõuan alati nendele blogidele, mille omanikud on miski 18-23 aastased tsikid. põhiteemad on “mis mul täna seljas on”, “minu uus suhe”, “DIY”, “täna jooksin 5 km”.
iseenesest pole selles midagi, et palju on selliseid saast-teemasid, sest iga inimese enda asi on see mida ta kirjutab oma blogis.

suur viga on see, et ma üldse loen sellist jama nagu ma juba mitu õhtut teinud olen.
mina oma 28 eluaasta juures peaks elama oma täisväärtuslikku elu ja noh, soovi korral kirjutama oma toredatest hetkedest. kahjuks on asi selline, et mul midagi põhjapanevat elus ei toimu. nagu vist enam vähem mitte kunagi pole ka toimunud. jah, mu elu on ok - tulen endaga toime. aga fakk, edasiminekut ei toimu. ja edasimineku all ma pean silmas, et mu bioloogloine kell tiksub lihtsalt tühja.

ja kui juba bioloogilise kella peale läks:
eile küsiti minu käest üks maailma nõmedamatest küsimustest - kunas sina lapse saad? WTF!?!?!? no mida ma oleks võinud vastata. hea meelega oleks midagi sarkastilist nähvanud, kuid head mõtted kahjuks ei tule kohe pähe. noh, ja siis ma ütlesin lihtsalt, et ma ei oska öelda millal ma lapse saan. jah, vaimuvaene, kuid tõde.
järgmisel korral (ja see raudselt tuleb varsti) ma lihtsalt hakkan nutma. või noh, teesklen nutmist ja ütlen, et liiga valus on sellest veel rääkida. tegelikult ega see küsimus meeldiv mu jaoks pole jah. seega, miski 3 aasta pärast, kui ma olen samas seisus kus praegu sisi ma ilmselt hakkangi nutma. sest räägin mis ma räägi, ja misiganes ükskõikne ja karm ma välja paista üritan, tahan ma ikkagi last. kaksikuid :D

eniveis, sotsiaalset elu mul eriti pole. seega, oma tööst vaba päeva ma veedan kodus, vaatan Cougar Towni (vihje sain siit blogist), joon veini, loen blogisid kuni ükskord ometi üle viskab ning ootan oma päeva kõrghetke: KORVPALLI EM VALIKMÄNG EESTI-SLOVAKKIA. sellistel päevadel mul on hea meel, et mu korterikaaslane kodust ära on. ta täiega spordipõlgur - ka tugitoolispordi. uskumatu, kuid selle hoolimata meie nii väga erinevasse suhtumisse sporti oleme väga head sõbrannad :) 
 
 
pilt 

 

Kommentaare ei ole: