28. aug 2012

naine roolis, auto kraavis

kahetsusega pean ütlema, et minu kohta see ütlus ongi.

jälle üks sõidutund on möödas. nüüd siis juba kümnes (1 tund on 45 min). ja kahjuks on asi selline, et ma ei saa hakkama sõitmisega. mis puudutab autosõitu, siis selles vallas olen ma nii loll ja oskamatu ja arg ja otsustusvõimetu. kohe kuidagi ei lähe mul sõit. noh, ja parkimine ka ei lähe. paralleelparkimine või külgboks vms enam vähem on ok kui saan ise valida koha. igatahes ma valiks kahe auto vahele parkimise, sest lihtsalt joonte vahele ma ei oska. no ja boksi tagurdamine on ikka täielik utoopia mu jaoks. ma lihtsalt ei oska näha ja mõista kuidas auto tagurdades käitub.

peale selle, et olen ilgelt vihane iseenda saamatuse peale, olen ma väga vihane ka sõiduõpetaja peale. ma eelmisel tunnil eksta küsisin, et mida ma pean jälgima boksi tagurdades - tahtsin, et ta teeks samm sammult asja selgeks. aga noh, ei teinud. no kui ma ikka olen öelnud, et ma ei oska hinnat auto paiknemist teiste autode suhtes lihtsalt peeglite abil siis mulle ei anna mitte midagi soovitus "kasuta peegleid!" wtf!!!

ja hull lugu on see ka, et ma äärepealt oleks tönnima pistnud. mul päriselt pisarad olid silmas juba. noh, siis hammustasin huulde. see veel puuduks, et hakkaksingi halama. aga jah, endast on ikka nii hale :(


pilt siit
 

Kommentaare ei ole: