10. mai 2009

meestelt on palju õppida


viimasel ajal liigagi tihti pole ma oma töötingimustega, klientide minu arvates põhjendamatute nõudmistega ja juhtkonna vahelesegamisega rahul. tegelikult ma võtan tööasju liiga emotsionaalselt ning seetõttu on juhtunud asju. asju,mida ei tohi juhtuda: tähelepanematus, ainult oma vaatenurga arvestamine ja otsustamine, möödarääkimised... sellest omakorda tekivad uued jamad. mis jällegi panevad mind ahastama, et krt see puhkus võiks juba tulla. suletud ring vist.



aga tegelt, nädalavahetus oli vahel ja ma jälle muutusin pisut positiivsemaks. ja loomulikult parandavad mu tuju vastvalminud portfolio, juhendaja hinnang ning ning meie eelviimase sündmuse (edukas) läbiviimine.


põhiline on hoida pea selge ja mitte liialt emotsioneerida. tööasjades pean õppima käituma ja suhtuma nagu mees. ma pean siiski enda soovid esimeseks panema ning keskenduma enda nägemuse elluviimisele ning siis ma vast lõpetangi edukalt. pmtslt ma tahaks olla nagu sellel pildil see punane mehike :)

Kommentaare ei ole: