12. juuni 2009

main focus: my beach vacation 2009


ajee, mul on puhkus. ja esimesest puhkusenädalast olen olnud kahel (!!!) päeval tööl. homme veel tööasju ajada. ja siis ma puhkan. tähendab, puhkan põhitöökohast ja tegelen teise bisnisiga.


eelmises postituses koostasin oma puhkuse what to do listi. olen asunud seda juba edukalt täitma:


- suvepäevadel käidud. oli täitsa äge. kuulsin-nägin-tegin palju huvitavat.ise olen rahul. kuigi minu sotsiaalsed oskused jätavad kohati soovida. noh, parandan ennast.


- aktiivselt tegelen välismaise puhkusereisi planeerimisega. aga midagi kindlamalt rääkida sellest siiski veel ei saa


- tegelen enesearendamisega. kunsti teen. päris mitu asja olen ära teinud. aga materjalivalik on külluslik ja lubab teha enamatki.


- oma bisnis. ma ei teagi, kas see on minu what to do listis, aga tegelt vahet pole. igatahes ma tegelen asjaga aktiivselt. eks näis kaugele jõuan.



selle alanud puhkuse ajal olen pidevalt tundnud end üksikuna. aga hetkel ma tunnen, et pean vastu päris hästi siiski. üksik on paha olla, kuid positiivne on see, et olen enda peremees, st perenaine siiski. võimalik et kogu see askeldamine on asendustegevus, kuid vahet pole - hetkel töötab nagu.

Kommentaare ei ole: