28. veebr 2010

jälle haige :(

fakk, selline elu ei kõlba mitte kuhugi. justjust, ma olen JÄLLE HAIGE :( noh, st tavaline värk, algul köha ja siis ei-tea-kust tuli ka nohu. noh, palavikku ju pole, sesmõttes ok. aga ikkagi, ma paanikas, et issandssand, kui saaks ainult nii et põskkoopapõletikku ei tuleks. ja tegutsengi agaralt, et ei tuleks - jälle oma head rohud välja võetud. rohud on juba veits aidanud. a päris kindlalt ma ennast ka ei tunne, sest homme ju peab tööle minema. ja teatavasti minu tööd arvestades võib asi ainult hullemaks minna.
loodetavasti ma saan magada täna öösel. ma olen küll terve nv niisama passinud, nö puhanud aga välja puhanud ma ikka pole. kehv on haige olla. eriti nõme on see, et mu tervislik seisund on ju näost näha - mul nägu täitsa paistes. noh, nagu alati nohuga on. oeh, p*sk.

homme on koosolek, eks näis mis saab. ei tahaks endast nõmedat muljet jätta.

Kommentaare ei ole: