21. juuni 2010

elan oma elu. 2 osa.

naudin üksielamist täiega.

+ jah, minule meeldib alasti korteris ringi käia. või aluspesu väel. hea, et saan olla nii nagu tahan.

+ mai mäletai palju raamatuid ma olen lugenud.

+ kuulan 70ndate plaate

+ teen süüa :D päriselt

+ mängin hostessi

- jah, on ka miinus: pole Internetti. ma ei ole seda korterisse pannud, sest pole veel uut arvutit saanud. a hetkel pole vahendeid :(
jama kui Internetti pole. info jõuab minuni suure hilinemisega; pole bussiaegadest mingitki aimu; telekava pole (jah, ma avastan sellealles nädala keskel ning siis pean juba mõttetuks seda endale soetada); telefoniarve on SUUR... (noh, msn ja orks on ikkagi vajalikud, tuleb välja).


+ sotsialiseerumas käin päris palju. kahjuks olen kohtunud ainult mingite veidrikega. positiivne on muidugi see, et need veidrikud lahutavad meelt väga hästi. a pikemas plaanis on nad kasutud.
nüüd ongi plaan minna tuleval reedel sotsialiseeruma. hetkel pikemalt ei valgusta seda teemat, ehk hiljem.


ma praegu olen emal külas, käingi siin arvutis. mine tea kuna jälle arvutisse saab... ilmselt peale jaani.

tsauk-pauk ja kutu-pätu (see on laste keeles kohtumiseni, khm)

Kommentaare ei ole: