21. jaan 2011

üksindus


eks see ole teada, et aasta alguses, jaanuar-veebruar on selline aeg kus tuleb peale suur väsimus või tüdimus või üksindustunne või masendus või need kõik kokku. minul on see aeg nüüd käes. ma tunnen suht halvasti, sest ma tunnen end väga üksi. nagu Muhv, the Naksitrall :) nuuks :)
tunnen soovi oma elu kellegagi jagada. aga, noh, kust küll seda kedagi leida? kohe kindlasti ei leia ma kedagi kuskilt peolt. no ja kindlasti ei leia ma kedagi ka Internetist. lihtsalt, ma ei ole seda tüüpi inimene. mis siis teha? mitte kui midagi. lihtsalt hädaldan siin edasi, nii nagu Muhv, the Naksitrall, sellenimelises raamatus.
suht kurvalõpuline lugu siis nädalavahetuseks siia postitatud. nuuks.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kas mitte Muhvil ei olnud kirjasõpru igas linnas ;).