16. nov 2012

mis toimub mul

täna töölt koju tulles oli nii veider tunne. algul ei saanud nagu arugi, et mis toimub. aga siis taipasin, et maailm käib liialt kiiresti mu ümber ringi - selline tunne, et pilt läheb tasku. jõudsin siiski koju.  ja värisesin selleks ajaks juba üle keha. tagatipuks sain koduteel kaasa pookida endale ka nohu. noh, ilmselt see virvendus silme ees ja nohu on seotud antibiootikumikuuriga. sellisel juhul saan sellest jamast lahti hiljemalt teisipäeval vast.
ja väsimus oli suur - viskusin voodile ja sinna jäin mõneks ajaks.

antud hetkel tunnen enam vähem ok. kuna istun ühe koha peal siis ei pöörita midagi. ainult nohu segab. igatahes on mul vaja täna veel poodi minna. sest kui ma kehvasti tunnen ennast siis mul tuleb alati suur söögiisu. tahaks kogu aeg süüa. tavaliselt sobib imehästi leib, kuid seekord tahan ka magusat. loodetavasti jõuan poes ära käia.

oeh, teadmatus on paha tunne.

Kommentaare ei ole: