12. mai 2008

mida peaks meeles pidama kui lähed tööintervjuuks aega kirja panema

1. miks sa sinna lähed – esimene lause, mida ütled, peaks olema eelnevalt läbi mõeldud. no mina ei olnud asja läbi mõelnud. panen selle liigse enesekindluse arvele.
2. kellaaeg ja kuupäev. ma ei jälginud võimalike tulevaste kolleegide mõttekäiku. selle panen minu uisapäisasuse arvele.
3. veendu, et igas vajalikus kohas oleks sinu allkiri all (avaldus, motivatsioonikiri, CV). lihtsalt tähelepanematus.
4. ära eelista kedagi kellelegi. mul juhtus selline asi veits vist. vist. kogemata.
5. ole kindel, mida tahad. ma olen mõelnud küll selle peale, mida minult küsiti. aga ausalt ma ei oska valida. no ja siis ma hämasin mingi poliitiliselt korrektse vastuse.

no ja tegelt on ju tööintervjuu veel alles ees. palju õnne mulle.

Kommentaare ei ole: