4. juuli 2008

mis värk on?

mis ajast on dumbuseri blogi protected? kas see on seotud kuidagi sellega, et jaagup kreem käis tv3 uudistes nutmas? oli vist tv3 uudised, kus räägiti laimavatest ja roppudest blogidest ja näidati dumbuseri sissekandeid ja jaagup siis ütles et tema arvates sellised inimesed haiged jobud on. jaagupil võib täitsa õigus olla. aga mulle küll meeldib lugeda dumbuseri tõlgendusi maailmas toimuva kohta, ta läheneb asjale teisest, kaugemast nurgast. samas on mul hea meel, et ma sellist inimest isiklikult ei tunne.

sõprade blogid on nii igavaks ja mõttetuks muutunud. üks lisab mingi iga 28 päeva tagant ühe sõna v lause. ütleb, et on blogimisest välja kasvanud. kahju.
teine kirjutab nii mõistetamatut teksti. tõenäoliselt selle tõttu, et ta kirjutab siis kui peolt tuleb aga siis on tal shampa, siidri, kusialksi ja rummised mõtted. arusaadav siis et teised midagi aru ei saa.
üks tsikk halab endiselt igas sissekandes. jah, ta on hullem kui kogu "klass" kokku.



nüüd siis on selge see, et lähen paharette kantseldama. ma nii loodan, et sellest noormehest seal on abi. sest ma ausalt öeldes päriselt kardan neid pubekaid.

ja mul suur probleem. mul nimelt läpakas. aga ma ei saa sellest sotti. kes mind aidata tahaks ei tea?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Krt nendest halajatest ma ei saa aru rsk.
Tähtede raiskamine...