22. juuni 2008

taevast sülle sadanud raha ei tee õnnelikuks küll aga muretuks ja rahulikuks.

teate, mis tunne on kui lihtsalt niisama kukub sülle arvestatv hulk raha?? mina nüüd tean, et see on mõnus muretu tunne. selline üllatus tabas kui luule juures käisin. ta imestas, et kas ma siis lepingut korralikult läbi ei lugenudki. no tegelt omast meelest nagu lugesin. lähen koju ja loen veel kord üle.
nüüd siis ei tekita internetipangas käimine masekat.
aa, ja seda ka, et sellel kuul ma näiteks kulutasin/kasutasin raha väa targalt. juba pool aastat üritan siin säästurežiimil elada, see kuu on kõige paremini õnnestunud. samas, pole nagu pidanud vajalikest asjadest ka loobuma.

pärast kohtumist luulega läksin võrru. külla :D jeah, pidu on läbi nüüd. mina olen läbi, vaimselt ja füüsiliselt. eluarmastus jäigi leidmata.
jalad hõõrusin jubedalt ära. nüüd siis ükski jalats ei sobi. ainult kõrge kontsaga kingad sobiksid, aga kuna saiklin ringi, siis kontsad siiski nagu ka ei sobi.

unistan liiga palju. hetkel teeb see mulle head, aga pikemas perspektiivis on see kahjulik.

sain lõpukingituse kätte. ML, ekraanisuurus 15,4, kaal mingi ligi 3 kg.
aga lõpuriideid ei ole. tähendab pluusi ei ole veel. seeliku panen sama mis eelmisel aastalgi. lihtsalt nii ilus seelik, et ei taha uut osta. ja kingad on ka samad. aga sobivat pluusi on raske leida.

tegelt peaks nagu hästi olema kõik, ag amingi uss närib hinges. selline tunne, nagu hakkab midagi juhtuma, mis mulle kohe kindlasti ei meeldi. ma tean, olen varem ka nii tundnud ja ongi nii läinud. plaanin kohtumisi sõbrantsidega, et vahelduseks teiste elule kaasa elada.

ootan huviga uut nädalat.

Kommentaare ei ole: