5. juuni 2008

armastus on minu ümber.

meie üritus läks hästi. kellegagi midagi ei juhtunud, keegi ei kukkunud ja keegi ei katkestanud. seltskond oli tore, oleks võinud siiski rohkem inimesi olla, aga noh, kohaletulnud olid toredad. mina olin ka tubli. nüüd jääb siis vaid töö valmis kirjutada.

täna lähme tallinna. kahjuks ei jää aega mere äärde minemiseks. ilmselt tleme kohe pärast koosolekut tagasi. loodan, et koosolek on asjalik ning inimesed pädevad - siis saavad asjad ka aetud.

remont jälle käib. igal õhtul jõuan mingi 9 ajal koju ja siis kohe tolmutama. selline elu on väsitavaks muutunud.

ja jälle sai kinnitust, et mu venna on ikka supertore inimene. tegelt oleme me kõik toredad. minul on ka mitmed head omadused. ja emaga oli eile tore. ma armastan oma väikest perekonda.

Kommentaare ei ole: