16. juuni 2008

Kondoomipakend ei põle muideks

kui tahad midagi hävitada, siis minu meeles on selleks kõige parem viis see asi ahju visata. no nii ma tegingi. viskasin kondoomi ja pakendi ahju. tikk põles ära, aga kondoomipakk mitte. teine katse oli samasugune. siis panin palju paberit ja puulaaste ja no lõpuks põles enam vähem ära see pakend. aga hais mis selles protsessis eraldus, oli ikka väga jäle. ma tõesti ei tea, mille kuradi pärast ma üldse tahtsin seda põlema panna. aga no enivei, õppetund mulle tulevikuks: ei ole hea mõte kondoomipakendit proovida põletada. sest see ei õnnestu eriti hästi.

mõtlesin, et pole mõtet uut kondoomipakki osta. et niikuinii ei ole niipea vaja. no eksisin. tegelt läks samal õhtul juba vaja. et siis kehtib ikka reegel, et kui sul on olemas, siis on ta lihtsalt kasutult rahakoti vahel ja kui ei ole, oleks vägagi vaja. õppetund siis selline, et kohe, kui otsa saab, tuleb osta uued.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kummalised kondoomid sul siis, või ebapiisav temperatuur. mul ei ole küll sellega isklikult probleeme olnud. Ei ole tähele pannud et tuha sees miskit oleks ja ei ole ka keegi teine kurtnud, et "kae mis ma ka ahjust tuha seest leidsin" ja haisu ei tule ju ahjuga kunagi kui ikka korralikult tõmbab.

pilvetups ütles ...

kondoomid olid normaalsed. ja tõenäoliselt pakend ka. aga ilmselgelt mitte mõeldud põletamiseks.