8. veebr 2009

mulle meeldib sinu naeratus

lahe oli see nädalavahetus. kavas oli võru klubituur :D et siis määdhauss ja bossu.

kodus võtsime põhja alla. šampus on alati kindel valik - lahja alks aga tõhus. (hommikul küsisin M käest, et miks me 2 pudelit šampat ostsime-jõime. vastus oli puht eestlaslik: sest saime ühe hinnaga)

alustasime MADhouse`st. tasuta saime sisse, tervitusnaps oli miski jõhvika cooler v breezer vms. igatahes maitsev oli . ja siis läks tantsuks. hiphop õhtu pidi olema. aga meile meenutas SEE musa pigem träänssi. sesmõttes, et muusika oli pettumus. üks tore seik juhtus kui hakkasime klubist lahkuma. nägime ivkat oma ...hmhm ... kutiga (ivkast mingi 10 aastat noorem). ma siiamaani polnud kindel nende suhtes. no aga nad ON ikka paar.

nii. edasi siis läksime võru teise kuuma kohta. bossu. 50 eeki sissepääs, mille juurde kuulus ka tervitusnaps. jälle mingi hea jook, seekord sis jõhvikas viinaga. mõnus. musa oli tavaline päkapikumuusika, vähemalt selle järgi sai tantsida. no ja mingi 3 x lasti lady gaga pokker feissi.

tuli üks kutt mind tantsima kutsuma ja mingit roosat mula ajama. see jutt oli täielik jama, nagu tavaliselt ikka kipub olema. aga miskipärast see kutt mulle meeldis. ma pika mõtlemisega ja kohe ei saanud aru et miks ta siis ikkagi mulle meeldib natuke. mingil hetkel taipasin, et mulle meeldib kuti naeratus. ja rõõmsad säravad silmad. tema positiivsus lummas mind.
ma ju oleks võinud teha komplimendi tema naeratuse kohta. komplimendi tema rõõmsate säravate silmade kohta. aga ma ei teinud.

põhjus, miks ma kurb olen, on see, et ma ei taibanud/ei mõelnud/ei osanud tuua välja positiivset. seda enam, et need säravad silmad ja ilus naeratus lummas mind nii palju ja tekitas minus hea tunde. tunde, mis pole praeguseks hetkeks, mil ma oma blogi täiendan, kuhugi kadunud.

tahaks veelkord seda kutti näha ja öelda seda mida ma mõtlen.


põhimõtteliselt sellest järjekordne õppetund nr 365: ära karda teha komplimente.

Kommentaare ei ole: