19. juuli 2009

kus kohast on võimalik leida MEESSÕPRA? vol 2

et jah, nii nagu tõenäoliselt aru juba saite - ma olen suht meeleheitel, noh. ikka lahtiste silmadega käin ringi. olen käinud kordi raamatukogudes, parkides tšillinud, pidudel (altekatel), sisseastumiskatsetel, mn koosolekutel, isegi laagris olin. ja ei midagi. kurat küll, ma siiamaani ikka olen uskunud, et igaühe jaoks on kuskil keegi. no miks siis minu keegi ei jõua minuni. aeg oleks juba ju...
fakk, noh. olen kena ja vormis. mul on oma elu - töö, sõbrad, hobid. et nagu pmtslt on elu paigas. vähemalt nii näib. aga ma väga tunnen puudust meesterahvast, kellega ma saaksin koos olla.

et siis kordan ennast. kust leida endale meest? aa, teise-ringi-mehi ei taha.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kle, kust Bridget Jones leidis? :P

Anonüümne ütles ...

kirjuta vello42.com'i. nemad oskavad aidata.

juurik ütles ...

teisemehe naist tahaks panna ikka.

Muidumeez ütles ...

Nonäed, oled ilus ja tark, aga pirtsakas. Või et tema ei taha teise ringi meha... Üks korralik mees ongi vähemalt teisel, kui mitte kolmandal ringil.

Anonüümne ütles ...

Mina ka ei taha teise ringi mehi ja ma keeldun seetõttu olemast nimetatud pirtsakaks. Igaüks ei peagi tahtma ega suutma hakkama saada mehe eelnevate perekondadega. Sest need ei kao kuskile...

Ma arvasin ka, et ei leiagi endale enam kunagi meest. Lahutatud, lapsega, üle 30, oma arust kole ja paks ka veel :) Lisaks veel tingimused - ilus, noor, sale, pikk, esimese ringi mees. Mission impossible?

A vaat ei olnud. Mees tuli ise koju kätte.

Nii, et ära muretse - tuleb see mees, tuleb.

Ailar ütles ...

Aga ehk ütled, kust leida uusi tüdruk-sõpru :D