28. juuli 2009

- car riding, + horse riding


minu puhkus saab varsti otsa. oli tore aeg. mitu planeeritud asja sai tehtud ja selle üle on ju ainult hea meel. 2 kõige vajalikumat asja jäi tegemata. tegelt lõin põnnama ja otsustasin mitte oma puhkust rikkuda nende asjadega. jah, üks teema on autokooli edukas lõpetamine. ei ole asjaga üldse tegelenud, otsustasin, et jälle uuel aastal uue hooga. no eks näis. surve on igatahes suur - kallid omaksed juba vaatavad viltu mu peale.




aga üks äge asi, millest ma vist pole veel rääkinudki (ma arvan, et pole), on see et ma elus esimest korda käisin ratsutamas. olen varem küll hobuse seljas istunud aga noh, see pole ikka see. a nüüd juhtisin ise hobust. tegelt hästi ei tulnud välja, sest liiga pirtsakas ja kangekaelne hobune oli. pärast seda üritust mul jalad mitu päeva valusad olid. aga kahtlemata väga äge kogemus.
pildil see hobune kirjade järgi teeb galoppi. mina nii edukas ei olnud. ma aint traavi suutsin. sest ega galopp pole mingi nalja asi. ja arvestades minu kogenematust ning hobuse iseloomu...

no ja tegelt käisin mitmetes põnevates kohtades ja tegin huvitavaid asju aga vb kirjutan siis nendest asjadest kunagi teine kord. kui mul oleks oma significant other siis ma ilmselgelt bloogi oma tegemistest toimetustest ei kirjutaks. aga kuna mul selline inimene puudub siis vb ma ikka tõesti kirjutan neist asjadest mida suvel tegin.
ja ikka, võib teada anda kus Sina kohtasid oma musirulli. aga tegelt vahet pole, sest mina ilmselgelt hakka varsti lesbiks.
olks, tsau.




1 kommentaar:

Olev ütles ...

Kui hobusega tänavale minna on see ka liiklusvahend, seega tee ikka load ära!