8. dets 2009

naistekollektiiv=klatš

tööl on ikka täitsa nõme. ausalt, ma mõtlesin koha vahetuse peale. ah et miks!!! põhjuseks on naiste kolektiiv. klatšja ussitamine käib pidevalt. ja noh, kuna ma sain nüüd teada mida minust arvatakse siis ... . tõsiselt, mind kurvastas ja solvas see üheaegselt. kuna täna oli parem päev, siis ma hetkel sellest kõigest juba üle. aga ikkagi, ma ei oleks arvanud, et minust ka selja taga räägitakse. ja pmtslt, kui ma ei tea, siis ei tee see ka haiget. niiet, palun ärge mulle tulge ütlema mida minu kohta kolmandad inimesed räägivad.

aga. see on hea, et nüüd siis on lõpuks ometi haigusteperiood möödas. ja elu käib hetkel jõuluvana oodates. ehk siis hetkel on pidev siblimine-sablimine ja jõulupeo ootusärevus. eks näis mis sest välja tuleb. loodetavasti saab kõik korda.


lumi võiks juba maas olla...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

hea algus