23. mai 2011

milline peab olema protokoll

seal majas, kus mul korter on, ei toimu kunagi nii meeleolukaid majakoosolekuid, liiatigi siis veel vormistatakse värvikaid ja kujundlikke koosolekuprotokolle kui seda on selles majas kus hetkel elan.
ise koosolekul ei viibinud, kuid tean kui värvikad ja julge sõnavõtuga tegelased sellest osa võtsid. seega ma ei kahtlegi, et koosolek nägi välja pigem nagu turumuttide ja ostlejate kauplemine nagu seda nimetas koosoleku protokollija :D noh, igatahes kiidusõnad protokollijale rohkete kujundite kasutamise eest protokollis.
"...turukauplejate koosolekul lokkas sõnavabadus täiel rinnal. kohalviibijate sõnamulinat vaos hoida püüdev korteriühistu esimees härra W sai aga süüdistuse koosoleku ettevalmistuste puudumise eest.... krt X omanik üritas koosolnuid uuesti ree peale saada ning soovitas jätkata arutelu uue aasta eesmärkide ning plaanide teemal...."
pmtslt püüdlused ei kandnud vilja. edasi läks asi nagu turueitedel ikka: üritatakse rääkida uue aasta eesmärkidest, kuid siis kogemata antakse krt Y omanikule sõna, mida viimane asutab ära alusetuks süüdistamisek( ma tean, et alusetu, sest olukord mulle täitsa tuttav). jõutakse lõpuks jälle uue aasta eesmärkide juurde ning siis järsku võtab (mitte ei anta) sõna krt Z omanik, kes ei ole rahul oma püstaku üürnikega. (ei tea kas minuga? ah, mul suva). noh ja nii asi läks.

lõpuks ikka kokkulepped tehti. kuid minu arvates on kõige kurvem asi see, et seda protokolli ei arvestata - protokollija peab tegema uue, nn nõuetele vastava protokolli. minu meelest ongi protokollija ülesanne üles tähendada seda mida räägitakse, kes sõna saab (antud juhul ka kes sõna võtab), mis teemasid üles võetakse, mida otsustatakse jne. no kui tegu oli turumuttide kauplemisega siis miks on vale seda kirjutada.

mina pooldan sellist ausat protokolli. you go man! :D

ei tea, kas võiks selle protokolli tervenisti siin avalikustada? hmm, vist mitte, kahjuks. igatahes, jään ootama seda nn õiget, nõuetele vastavat protokolli :P

Kommentaare ei ole: