18. mai 2011

minu kullake, minu arvuti

õuuujeeeeez, ostsin uue arvuti :) rahul olen. algul oli plaan võtta pisike läpaskas, mingi 12" või 13" a siis nägin soodushinnaga 14" delli. võtsin ära loomulikult ja ausalt öeldes olen rahul et 14" kasuks sai otsustatud. tutvun nüüd siin selle windows 7 -ga ja daunlõudin asju.

aga nagu ikka, kui miski saab korda siis miskit muud juhtub. nojah, nüüd siis maksavad oma lollused kätte - panin oma moblaarvele limiidi peale kunagi. a nüüd juhtus selline asi, et maksin asju mobiiliga ja nüüd limiit täis ja helistada enam ei saa. nõme lugu, sest hetkel ei saa ma iseteenindusest seda muutma hakata. väga paha on see teadmine, et ma ei saagi helistada kohe kui tahan. inimene on tehnikast ikka nii sõltuv :S


vaatame, kaua nüüd järgmise postituseni aega läheb :P

Kommentaare ei ole: