28. märts 2013

mis toimub?

nukrameelsena ja üksildasena olen tundnud ennast juba 2013 aasta algusest peale. täitsa lõpp, ma ei suuda kuidagi välja tulla sellest negatiivususest mis minu hinges on. tuleb meelde 10 aasta tagune periood kui oli ka väga halb :( 
masendust süvendab see, et selle 3 kuuga pole ma mitte midagi asjalikku teinud. ainuke asi mis mind hommikuti voodist välja ajab on töö. vahel tööl meeldib, vahel mitte, vahel on palju rõõmu, vahel on väga raske, kuid igatahes see on kindlus. ma olen seal vajalik. mul on seal oma eesmärk täita. 

olen kaalunud päris tõsiselt oma ema juurde tagasi kolimisest. kaalun seda varianti siiani.see oleks kõige ratsionaalsem otsus. arvestades oma sissetulekut ning kulusid. aega kulub ka praegu väääga palju ühest kohast teise liikudes, sest olude sunnil tuleb ema juures käia väga sageli. aga samas, raske on minna täisealise naisterahvana tagasi emakoju. parem variant oleks korteri ostmine. eks näis. 

kõige selle  hala ja emotsionaalse kaose juures on natuke head ka:  
sel nädalal võtsin ennast kokku ja  klaarisin ära umbes aasta aega kestnud jama (märksõna: raamat). 
täna hommikul tegelesin sooja-teemal ühele tüübile. lahendust ei saanud, infot küll. vähemalt see asi ka tehtud. 
täiendasin oma CV-d. ja kandideerisin ühte kohta. eesmrk tegelt oligi uuendada oma CV-d, selle käikulaskmine oli lihtsalt boonus. aga kui saaks osalise koormusega sinna siis ma olen ülirahul. 

praegused eesmärgid: 
- jõuda selgusele millist korterit tahan osta endale ( siiamaani on mõttes ahiküttega u 34 m2 korter kesklinnale lähedal) 
- sobiva variandi leidmisel helistada maaklerile
- tulla toime  teadmisega, et sõbranna läks oma eluga edasi. pean lahti saama kadedusest, mis mind vaevab seoses sellega, et tal on hästi toimiv suhe jamul pole midagi ega kedagi. 
-  teha endast kõik selleks, et ma jääksin T-ga sõbraks. et ta ei ootaks minult midagi enamat. oeh, sellega on ka igavene jama muidugi. aeg ajalt T üritab minuga juttu teha. ta on selge sõnaga öelnud, et ta tahab mind. mina ei taha teda sellepärast, et ta on pehmo - puudub konkreetsus ja asjalikkus ja otsustavusest.  pmtslt  ta on suht nagu  mina ja kaks sellist hädist kokku ei sobi. aa, ja lisaks puudub ka füüsiline tõmme tema poole. 
- leida võimalikult odavad lennupiletid kaugel elavala sõbrannale külla.


põhiline on see, et tuleb leida üles oma positiivsem pool ja kasutada oma igapäeva elus seda :) 

pilt: idee tuli sky plusi hommikuprogrammis käinud kohvitassi mängust. mängu viimasel päeval tuli mulle mõte, kuidas võiks oma kohvitassi pildistada. fotokat mul pole, jebisin pilti teha nutika telefoniga. aga noh, see oli raske. valguse-teema ja värk... igatahes, ma ei jõudnud oma pilti ära saata. ega ma väga ei põe, sest ülivinge ja nutikas kohvimasin ei ole minu prioriteet. lihtsalt, mulle meeldis oma kohvitassi pildi idee. konkursile ei jõudnud minu tass. ei jõua ka siia blogisse minu tass, sest see on siin avaldamiseks liiga isiklik. pildil olev tass on ka siiski minu jaoks väga oluline. kunagi peaks tegema pildi korraliku fotokaga ja raamatud paneks ilmselt seljaga ettepoole. jah, lihtsalt see idee meeldib mulle :)
    

  

Kommentaare ei ole: