11. mai 2013

body shop

räägin ühest oma suuremast shoppingust.
kohe kui päike hakkab soojemalt paistma, tähendab see minu jaoks peavalu (mitte otseses mõttes). päike paistab ja nägu saab jumet peale mis on väga hea. mõnda aega. siis juhtub selline lugu, et tulevad vastikud punnid näkku. punnidest saavad lõpuks koledad haavad ja siis tuleb koorik peale ja siis kunagi paraneb täielikult. kui selle punniga on ühel pool siis on juba mitu järgmist ootamas. valdavalt  otsmikul ja lõual. nagu pubekas. nii, olin seegi kord täielikus meeleheites, otsustasin minna ostma kallist aga minu meelest tõhusat body shopi teepuuõliga kreemi. õnn, et sel päeval kui poodi läksin, oli tööl nii hea teenindaja. vestlesime pikalt ja ausalt öeldes, hoolimata jutu kasulikkusest oli ikka parajalt piinlik ka, sest see müüa/konsultant vahtis ju kogu aeg mulle näkku - näonahka, noh. igatahes, kokkuvõte oli selline, et olen kogu aeg kasutanud valesid näohooldustooteid. teepuuõliga kreemi mina ei tohiks kasutada, sest mul on nii õrn nahk ja väikesed poorid. ja midagi oli veel a ma hetkel ei mäleta.  lahkusin poest 120 euro võrra vaesemana, kotitäie näohooldustoodetega ja segaste tunnetega. nii palju raha näohooldusele!!! möödunud on 4 päeva ja olen vaba igasugustest rõvedatest punnidest ja haavad on peaaegu täielikult kadunud. ma olen nii rahul toodetega.  kui see kõik nii
jääb siis ma ei valuta südant hinna pärast ka. eks näis.  

Kommentaare ei ole: