7. okt 2007

sügisest ja sõbrannadest

just mingi hetk tagasi mõtlesin, et suht sitt seis on. nimelt, mul ei ole just palju sõpru, kuid ka nendega, kes mul on, ei ole am alati täiesti aus ja usaldav. aga tegelt on mul paar väga head sõbrannat. nimelt paar päeva tagasi teatas T. mulle, et ma kuulun tema TOP parimate inimeste hulka. peale minu on TOPis veel kaks (2) inimest. seda oli ausalt hea kuulda. tore on olla kellegi usaldusisik. kui T. täna helistas, olin õnnelik, et ta minuga oma muresid jagab. oleks ainult tahtnud tema juures olla ja teda rohkem aidata, kuid loodan, et ta leidis natukenegi lohutust.
ja nüüd, just nüüd panin telefonitoru ära. rääkisin L.ga tore oli kuulda, et talle tähendas palju see, et talle ükskord helistasin. nimelt tal oli mure, mis ei lasknud muule elule keskenduda. ja L tänas mind selle telefonivestluse eest, mis meil kolmapäeval oli.
mul on hea meel, kui saan teisi, endale olulisi inimesi eelkõige, aidata. ka nemad on mind aidanud ja aidanud kaasa minu arengule. nemad on suures osas osalised, et olen just selline nagu olen.

see sügis on igaljuhul üsna imelik. mind valdavad täiesti vastakad tunded. ühel hetkel olen masenduses ja haletsen ennast, sest kõik tundub allamäge veerevat, kiiresti. järgmisel hetkel on aga juba imepisike seik tekitanud minus joovastust v lihtsalt seletamatu hea tunde ja naeratuse näkku. emotsioone on seinast seina ja vahelduvad valguse levimise kiirusel. ei tohiks olla sellist asja nagu sügismasekat. lihtsalt sellepärast, et sügis on oma värviliste lehtede ja mõnusa jaheneva ilmaga eelkõige niisuperilus aeg et see ei saa kellelgi masekat põhjustada. igaljuhul, varsti algab kool ja loodan, et mõtted on hõivatud kohustustega, mitte tunnetega.


muuseas, kuulsin Kelgukoertes ühe huvitava mõttetera: "elu ongi mäng - mäng elu ja surma peale." eksole õige.


ilusat sügist

Kommentaare ei ole: