15. nov 2007

uina-muina-mitte-midagi-ei-viitsi-ja-ei-jõua-ka

kuidagi üksluiselt läheb see elu praegu. alustan siis algusest:

1. kool. iga päev peab käima. sest meil puudumisi ei aksepteerita. missssiiis, et ma ju olen üle 21 a noor. palju on selliseid tunde, millest ei saa midagi kasulikku. ma lihtsalt olen, et ei saaks põhjuseta puudumist. ja sööma ka ei saa minna, sest järjekord on tänavale (hea küll, see oli pisut liialdatud). tegelt ma hakkasin täna selle peale mõtlema, et ehk on asi minus. et äkki ma olen oma ülikooli haridusega nii pilvede vahele ära eksinud, et pean siit koolist saadavat haridust lapsemänguks. aga tegelt siis kui ma seda mõtlesin, mõtlesin kohe ka ümber. ma olen nõudlik. ma tulin siia kooli, ma tahan siit midagi saada, ma tulin end täiendama. elukestev õpe, youknow. täna viimases tunnis ma mõtlesin, et ahhhh kui booooooring.
aga klassikaaslased on toredad. esegi need kõige hullemad on toredad. sest kui neid kõigehullemaid ei oleks, ei saaks ju ka aru, et teised on ikka nii toredad.

2. kodu. viimasel ajal liiga tolmune. remont on käsil. minu ruumis vist lõppes selleks korraks suur tolmutaminhe, aga suht varsti algab uue hooga. kodus ei taha eriti viibida, igav on. tüdimus tuleb seal peale.

3. praktika. ei ole käinud viimasel ajal eriti seal. aga nagu ma juba eelmises postituses mainisisn, täitsa läheb seal. hästi ütleks suisa. täna õhtus olen üle mitme päeva seal.

4. sõbrad. booring. nii ei tohiks tegelikult öelda. ma olen hea sõber olnud. olen olnud hea kuulaja, selest ma vist rääkisin ka juba varem. olen olnud olemas, olen kuulanud. aitasin leida lahendusi.
aga lihtsalt, mul on vanadest sõpradest hetkel siiber. oleks vaja leida uusi tutvusi. huvitvaid tutvusi. teistsuguseid inimesi. ei eta kust ma küll neid uusi inimesi leidma peaks? klubidest ei taha, zavoodist ka ei taha. äkki peaks kuskile kursusele minema. aaaa, ma ju lähen autokooli - äkki seal saan paar huvitavamat kontakti.


selline hoinamuina tunne on praegu peal. kuna see lõppep ...


ja eriti oluline teadaanne kõigile: JÕULUD ON DETSEMBRIS

Kommentaare ei ole: