8. nov 2008

elu on päikseline. hetkel.

jälle üks töönädal läbi. elasime ilusti üle. lausa hästi läks. aga vaeva ja muret oli ka piisavalt. tunnen, et tegelen õige asjaga.
elu hakkab joonde saama. märkmepaber on loodud minusuguste inimeste jaoks. viimase puudumisel ei saaks ma mitte millegagi hakkama.

eesolev nädal tuleb lebo (: töölkäimise eest seekord ei maksta (:
aga tegelt peaks hakkama kohe pihta arenguvestlustega. ja mänge oleks vaja juurde teha. ja paberimajandus kontrolli alla saada. aga küll jõuab, alati on hakkama saadud.

sotsiaalsetest sündmustest oleks vaja teha KLASSi kokkutulek, näidata nägu ära kursa kokkutulekul, minna piljardit mängima ja soolaleivale ja smaili töö juurde. ja teatrisse ka lähen. piletid olevat ostetud juba. vaatama "võta mind". mmmmm...

ja suur tahtmine on saksamaale minna. berliini nt. kas 2,5 päeva koha peal olemiseks on küll? ja tegelt tahaks midagi veel teha. sest kui ma midagi ei tee, siis ma magan lihtsalt aja maha. sest ma olen tegelt kogu aeg unine.

et pmtslt läheb kõik turvalist tuttavat rada pidi. jah, elu on päikseline.

Kommentaare ei ole: