16. nov 2008

peab ise endaga toime tulema

endiselt ei ole mul kodus Internetti. juba ammu tahan koju WiFit. aga probleem selles, et ise ta ei tule minuni. olen harjunud, et kõik vajalikud asjad tehakse kellegi teise poolt ära. nüüd on asjad muutunud. nüüd ma pean ise tegema ja toimetama ja muretsema ja korraldama jne jne. muidu ma olen ju üsna asjalik, aga mis puudutab tehnikat (arvutit ja telekat) ja raamatupidamist, siis ma ei saa hakkama. olen proovinud aga ei saanud hakkama.
ja seepärast, et ma peaks ise asja korraldama, ei ole mul kodus WiFit.

et ma ennast ometigi liigutama hakkaks, siis panen kirja Internetivõimaluse plussid:

+ arvete õigeaegne maksmine
+ õigel ajal ülekannete tegemine
+ msn-is vennaga rääkimine
+ orksis sõprade elul silma peal hoidmine
+ blogisse saab sissekannet teha just siis, ,kui tuju on. siiamaani on nii, et ma alati kirjutan viivitusega, aga siis ei ole enam need samad emotsioonid. ja nii ma elan minevikus natuke nagu.
+ tööle on kogu aeg vaja mingeid materjale otsida. ja ideid saada. head ideed tulevad ju lambist, tavaliselt siis kui tööaeg on läbi, siis kui ma olen kodus, siis kui kell on u 23.30.
+ kolleegiga tööasju arutada. meil on kogu aeg vaja midagi arutada, helisatmine läheb kalliks.
+ vaja end ilmaeluga kursis hoida (Postimees, EPL, Ekspress)
+ meelelahutus (elu24.ee, jutukad, foorumid, youtube, blogid......)

mul on vaja koju Internetiühendust!!!! ma pean midagi ette võtma. kohe homme.


aga veel.
ma rõõmustan L-i pärast. ta ju jälle reisile läks. mis tuletas mulle lmeelde, et ma ka tahan Saksa minna. kohe peale jõuluõhtut. nii tahaks, et see reis ka teoks saaks. ma juba kuulan maad, kes sõidab Saksa samal ajal. ja siis L käis välja variandi, et me võiks suvevaheajal ka minna reisile. Hispaaniasse. no vaatame. mul oli plaanis tööd teha puhkuse ajal. tahaks nii nagu oli möödunud suvi. sai palju tööd ja kogemusi natuke raha ka. ja mõtted ei läinud eraelu peale. see oli küll väga hea.

tööalaselt niipalju, et 2 järgmist nädalat on küll rasked. tegelt kogus ee aasta on raske, aga lugu selles, et kontrollid kargavad sisse mingil hetkel. ja ma ei kujuta ette, milleks kõigeks ma valmis pean olema.
aga selline lugu ka, et üldiselt onkliendid minuga rahul. see teeb südame soojaks.

kunagi järgmine kord kui jälle netti saan, siis kirjutan oma üsna töövabast nädalast. koolitustel käisin. üks oli tore ja teises sain ainult ühe lause võrra targemaks.

vot nii on lood

Kommentaare ei ole: