24. apr 2009

kas me saame hakkama?

ma nii kaua ootasin seda nädalavahetust, just nimelt sellepärast, et tööl on jamad. nädal algas sitasti ja nagu ütleb Tõstamaa vanasõnagi, et kus on sinna tuleb juurde - probleeme tuli ikka juurde jah. täiesti haige - kliendid karjuvad, juhatus karjub. ime küll, et me päris sõgedad veel pole. aga kaugel seegi aeg, sest enne kahte nädalat mingitki rahu ei saa. tulev nädal, mil olen 2 päeva üksi, sisaldab endast kaksikute analüüsi, R.L esindaja karjumist minu peale. ja, oeh, tegelt sellest täiesti piisaks. aga siiski, there`s more. siis tuleb esitada HA kodutööd. ja vaja valmis saada portfolio. teatavasti peab viimase jaoks muretsema ka mentori hinnangu minu kohta. eks näis kuidas läheb.

ma tunnen, et ma kaotan valvsuse ja see maksab kätte. väsimusest tuleb vigu juurde. väsimust kasutavad ära pahatahtlikud kliendid.


aga tahaks siiski lõpetada positiivse noodiga. avastasin enda jaoks uue poe. roosi äri oli vist nimi. fimot ja pärleid ostsin seal. ja ma veel tulin ühe ägeda asja peale, aga kui asi kindlalt töötab siis räägin edasi.
ja ma olen rõõmus, et mõte pole veel päris kinni kiilunud. mul head ideed emadepäevaks. ise olen rahul. eks see hiljem kuulda ole, kuidas kliendid rahule jäävad.



üks kuu ja viis päeva on veel vaja vastu pidada. siis on selleks korraks läbi.

ja nüüd küsimus: kes arvab, et me saame hakkama just nii nagu soovime?

Kommentaare ei ole: