4. apr 2009

mantra: mina olen kõige olulisem


siis kui ma bakalaureuse diplomitööd kirjutasin, innustasin end sellega, et PÄRAST saan tegeleda asjadega millega tahan.

aga terve suvi oli metsikult tööd...


siis kui ma kutseka lõputööd kirjutasin, innustasin end sellega, et PÄRAST saan tegeleda asjadega millega tahan.

aga terve suvi oli metsikult tööd...


ja nüüd, oma esimese päristöökoha esimese aasta lõpus, kui ma kirjutan hulgaliselt näidiseid, enesenalüüse, tegevusmappe ja portfoolioid, ma motiveerin end sellega, et küll ma suvepuhkusel elan iseendale...


SUVEPUHKUSEL TEEN:

-autojuhiload

-ratsutamistunnid

-rulluisutamine

-õmblemine

-pöidlaküüdi-reis

-suurlaager


mida arvad sina? kas seekord läheb teisiti ja ma teengi seda mida ma tahan?



pildil on kolleegilt saadud jõulukingitus. see tuletab mulle meelde üht iseendale antud lubadust. nimelt motiveerisin end tööl tubli olema ja pingutama, sest siis saan reisil kingituse realiseerida. vot ei läinud nii hästi. reis küll toimus, kuid kingitus on alles...


1 kommentaar:

stir ütles ...

Arvan ,et eriti midagi ei lähe teisiti ,inimene on juba kord loomult laisk _ mõtleb ... ja siis mõtleb ümber ... järgmine aaasta ehk.
"Mul pole aega" on kõige lihtsam vabandus millegi mittetegemiseks. Järelikult tahtmine pole piisavalt suur.
Ja kingitus on ka alles ,ilmselt elad ikka rohkem teiste tegemistele kaasa.
Loodetavasti mõjub mu kergelt pessimistlik sõnum positiivselt su suvistele plaanidele.:)