11. apr 2009

kill bill tunnusmuusika kummitab miskipärast. veider.



kuidagi üksik ja nukker tunne tuli peale. sellepärast, et passin kodus ja vaatan TV seriaalide uusi osi. no ja paraku seal palju armastust on. ja ma siis vaatan - nuuks nuuks kui ilus tahaks ka. oma fling fling tuleb meelde...

ja hakkasin otsima ilusaid suudlemise pilte. aga vot ei leidnud :( paljudel piltidel, kus näod olid ilusti, oli kehahoid täitsa mööda. ses mõttes mööda, et mulle ei meeldi kui naine kallutab taha ja siis on jumalast krampis - kaela ja pead raske hoida.

no ja leidsin sellise pildi google'st. see on küll kena. heagi, et näod ei paista.

mind nii hakkab ära tüütama, et kõik nädalavahetused kuluvad tervise taastamisele.sest haiguslehte ei saa ju võtta, vaja tööl olla. 1,5 kohta ikkagi. juba mitu nv pole saanud sotsialiseerumas käinud. ja see teeb närviliseks. ja ma olen vist juba depressiivne ja sellest ka need seriaali vaatamised ja siit siis järgmisena meenutused oma kaunitest ... hmm no las ta jääda...

aa, ja üks "hea" asi veel. pooltõbisena kodus passides olen täielikult kontrolli kaotanud ning söön oi-liiga-palju šokolaadi. sellest siis tingitud kaalutõus ja vistrikud näos.

Kommentaare ei ole: