22. nov 2009

haiguslehel NOLIFER

stupid stupid stupid f*king idiot!!!!! - mõlemisvead

oma elu ju pole (jah, ma endiselt haiguslehel), siis vaja teiste elu elada. ok, see pole ju mingi uudis, et teiste päevikutes ringi tuhnin. a uudis ja hull lugu on see, et mingite 19-aastaste blogisid loen. no täitsa lõpp!!! sattusin lugema ühe 16 a tsiki blogi, ja siis sealt blogrollist tema tuttavate blogisid (need teised siis 19 a). no ja jama on see, et mulle pakkus pinget see mida nad kirjutavad seal. ja tegelt kõige rohkem lugesin selle 16-aastase bloogi. teantean, nõme olen :( asi on ikka täitsa hulluks läinud. muidu ma ikka vahtisin ja salaja elasin tuttavate tuttavate elu.

ma saan ainult oma nõmedat bloogilugemise kommet seletada liigselt suure hulga vaba ajaga. noh, ma ju haige ja passin kodus kogu aeg. mu elu ongi praegu niimoodi, et suurema osa ajast päeval ma lebotan voodis ja üritan kuidagi toime tulla rõveda nohu ja köhaga. ja siis kui ma tunnen natsa paremini ennast siis vaja kohe ju hakata nõmetsema (loe:Internetti & digiTV).

no ja siis kui ma voodis olen ja lakke vahin, mõtlen mõtteid. põhiliselt küll tulevad süümekad, et ma tööl pole. teised ju minu eest peavad töötama. ja vaesed kliendikesed :(
jas seda et, noh, asutusele läheb maksma see minu kodus lebotamine ehk ravimine. ja nagu teada on, rahadega on ALATI kitsas. niiet ma vaenlane olen juhtkonna silmis kui haiguslehe käiku lasen. ma siin olen skeeme välja mõelnud kuidas mõlemad pooled - ma ja bossid - saaksid rahule jääda. et kui ma ei võta haiguslehte välja ja sisi kui nemad tulevad mulle vastu jne. a samas elu õpetab, et kui tõestusmaterjali pole,siis mina olen ikka kaotaja rollis, ehk kokkuvõteks - mul on ikka tarem võtta haigusleht välja. oehhh


lõpetan positiivse sõnumiga: avastasin justin petrone bloogi. v huvitav lugemine. soovitan ikka.

Kommentaare ei ole: