23. nov 2009

mantra: ma saan terveks. ma olengi terve. ma saan terveks. ma olengi terve. ma saan terveks. ma olengi terve.


arst ravib mind telefoni teel. tuli välja selline asi, et noh, see käsimüügiravim, mida arst soovitas võtta tegelikult ikka ei sobigi mulle. no täitsa p*ask. ma juba teist nädalat olen kodus ja püüan terveks saada. tegelt arvasin, et homme juba saan tööle minna. a tutkit bratt. ei käi need asjad nii kiiresti.

sain nüüd uue rohu, esimene kapsel võetud ka juba. eks näis mis homme saab, kuidas see ravim toimib jne.


lisaks on homme selline uskumatult hea päev kus saan arstiga reaalselt kokku. JEHHHUUUU !!! (siin pole mingit sarkasmi) hea õnne korral kuulab ta mu kopse ka kontrollib põletkuproovi ka.




ma olen nii väsinud kodus passimisest ja põdemisest et mida boss kostab selle peale kui ma haiguslehe tahan välja võtta. ma kuulsin sahinaid, et boss 'töötleb' alluvaid niikaua kuni haigusleht jääb käiku laskmata :( deem see seaduse muudatus :(

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ei kuulanud arst mu kopse.
hoidis must nii kaugele ku vähegi sai :(


(ei viitsinud sisse logida)