18. nov 2009

röga-teema. väkk!!!

ma poleks küll iial arvanud et ma nii meeleheitele satun... sellepärast... et ma ei oska röga välja köhida. väkk, eksju. aga mul tõsine probleem - 2 nädalat mul kuiv köha ja hirmu tunnen et võib sedaviisi jätkates tulla kopsupõletik. no võtan siis rögalahtistit. aga ma ei oska välja köhida seda lima, st röga. niiet mõttetu tegevus see rögalahtisti võtmine vist.

ma juba mitmendat päeva kodus ja põen. alguses oli suur hirm, et on äkki võibolla seagripp. noh, ma küll ei kartnud seda paaniliselt ja ma pmtslt tean, et tavaline gripp ju sama paha kui seagripp. no nüüd ma seagrippi ei karda. ei arva ka endal olevat tavalist grippi. aga mure on suur, sest ma tunnen, et hingamisteedes pole päris korras kõik. ja minu kõige suurem mure on see, et kui midagi hullemat äkki ongi siis arst ei näe seda. mul aeg ajalt tunne, et arst ei võta minu muresid tõsiselt. või siis mina ei oska tõesti piisavalt hästi oma hirme/muresid kirjeldada.

igatahes, ma siis nüüd kodus põen. ja õpin rögastamist. VÄKK!!!! ma tean, rõve, aga mul nagu valikut ka ju pole, sest kopsupõletikku jääda ei taha. keegi peab ju tööl ka käima. ja nii ma püüangi 25 aastaselt omandada rögastamisoskust. väkk väkk väkk

Kommentaare ei ole: