23. jaan 2010

lihtsam oleks mind maha lasta!

selline oleks minu avameelne vastus bossile.
boss käis nuhkimas ära. ja noh, pmtslt peaks olema kõik korrast nüüd. just nimelt peaks. a tegelt ma usun ta veel tuleb, teeb asja noh. tal ikka kombeks selline käitumine. a igatahes see ametlik tsirkus on seks aastaks vist nüüd läbi.

eniveis, tundsin ennast ikka väga s*talt kui boss kuklasse hingas. no ja tagasiside oli ....issand halasta .... väga huvitav. pmtslt ma arvan et selline kohtlemine kestab veel mõned aastad. aga siin siis mu bossi hinnang minu kohta:

"sa oled ikka noor ja loll ja vanasti kui olid A&O tööl (need pensionieale kiireltkiirelt lähenevad eided) siis oli ikka hea elu me asutusel. eiei, ma saan aru sa oled noor ja sellepärast sa oledki ju loll. aga noh, sa ikka pead enda kallal kõvasti tööd tegema, õpiõpihoolega, noh. kui ametlikult tööpäev läbi siis otsi materjali Internetist ja raamatukogudest ja käi kaemas kolleege väljaspoolt meie asutust ja tee märkmeid... sest ega mida sa muidu seal kodus passid niisama. töö peab olema eluviis ja siis oledki 24/7 teemas ja nii saabki sinust asja. noh, muidugi mitte nii heaks ei saa sa kunagi kui olid A&O aga noh, enam vähem rahuldav noh..."

jep, ma noogutasin kaasa. masendav küll aga nii oli lihtsalt lihtsam,mis siis, et ma enamuse jutuga ei nõustu. kokkuvõttes jättis vestlus suht halva mulje. kuigi omajagu oli bossil ka tõtt ja isegi mõned näpunäited ma sain. aga no nõme lugu kui boss ikka järjepanu lollakaks peab.

et siis eriti suure innuga lähen tööle. NOT!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

[B]NZBsRus.com[/B]
Lose Slow Downloads Using NZB Files You Can Swiftly Search High Quality Movies, Console Games, MP3 Albums, Applications & Download Them at Accelerated Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]