21. jaan 2010

ma ei saa tööl hakkama

täiesti masendus tuleb peale. täna näiteks korraldasid kliendid mulle kambaka. põhimõtteliselt. ja ma ei osanud asja lahendada. mulle tuli kolleeg appi ja siis lihtsalt asi õnneks vaibus. aga üksi ei ole ma küll võimeline hakkama saama. ma tõesti ei tea mis küll homme saab - siis on boss ka kohal.

ma tunnen ennast alla surutult. kogu aeg olen lootnud oma kolleegile, tema on peaaegu alati mul olemas olnud. oiiii kui halb tunne kogu aeg mul on. ma muidugi loodan praegu, et äkki ma lihtsalt närvis olen, et, noh, boss hingab kuklasse ja nii. et siis kui enam pindu pe...s ei ole, asi paraneb. eks see hiljem näha ole.

a ma tegelt põen ikka tohutult :(

1 kommentaar:

Sinitihane ütles ...

Kliendid on kui koerad - nii kui su ebakindlust haistavad, kargavad säärde.

Ma ei tea, mis tööd teed, aga väldi iga hinna eest ebakindluse reetmist. Näitle. Valeta oma sisemise oleku suhtes. Muidu nad tulevad ja rebivad su tükkideks. (Omal nahal kogetud.)

Jõudu ja pikka meelt! Iga päevaga läheb paremaks!