2. jaan 2010

üksi

mul süda valutab. ja imelik tunne on. et nagu kindlasti midagi juhtub varsti. eelaimdus on -noh, nt kui ma koolis käisin siis ma vahel ka tundsin, et täna mind kutsutakse vastama ja läheb halvasti. noh, läkski nii. ja nüüd on tegelt kõhus ja südames samasugune tunne. eelaimdus, et juhtub asju. see on vastik.

ja siis ma tunnen veel üksindust. tegelt vist nii ongi, et süda tunneb üksindust ja kõhus on see eelaimdus - kõhutunne.

aga ma hakkasin selle üksinduse peale mõtlema. ja ausalt öeldes mul on suur hirm, et ma hakkan kapselduma. jälle tahan kaduda teiste pilkude eest. hoian distantsi sõpradega. ma tõesti ei tea mis viga on. aga ma ei taha seda südamevalu. ja kõhutunnet ka ei taha.

proovin mõelda positiivselt. aga see ei vii kehva tunnet ära. kole lugu. ma len tõesti suures mures :(

Kommentaare ei ole: