15. märts 2010

hula hoop


hästi on :)

no ma ju kuskil trennis ei käi. a kuidagi on vaja keha ilusamaks saada. olengi nüüd viimastel päevadel tegelenud hulatamisega :) päris äge tegelt. kas ka sellest kasu on nen ma hiljem kunagi aga no vähemalt tunee on hea, et natsagi liigutan ennast. igatahes bestikas tegi hästi, et mull ehularõnga kinkis kunagi :)

mida ma veel tegin: korrastasin natsa arvutis oma dokumente. sai parem. olen rahul endaga. tublion.

kolasin täna teiste blogides, nendes, kus jagatakse kokandusnippe. ja tekksiki mõte, et peaks endale mingi kausta looma asjadest, mida tahan kindlasti katsetada kunagi. eks näis kaugele jõuan omadega. on paar sellsit retsepti mida tahaks proovida. tahaks karaskit teha ja leivamaiust ja peedi-pasta salatit ja stollenit tahan ka. need tulevad esimesena meelde.


tuli selline mõte, et lähen otsin figuurisõbrad üles. jah, nii ma teengi.

tsau

Kommentaare ei ole: