28. märts 2010

RAHA... ehk kuidas mitte mõttetult kulutada vol 3




olen unarusse jätnud oma ülesande. tähendab, unarusse olen jätnud selle kirja panemise. aga ma ikka jälgin, et ei kulutaks teatud asjadele millest mul sõltuvus vaiskelt hakkas tekkima.

mul on tegemata kokkuvõte üle-eelmisest nädalast.
seega: nädal 15.03 - 21.03

zavoodis - 79 kr
käisin ka illekas a mai mäleta palju mul seal kulus, vast mingi 50 kr kanti.
siis ostsin reedel mingi suure hulga sokke ja sukke, läks 150 kr
ostsin 2 kaneelirulli ja 2 moosimopsi - kokku mingi 30 kr. vot see oli kulutus, mida poleks tohtinud teha, sest need saiaksesed ma sõin üksi ära. niiet esimene tagasilangus.

seega, umbes läks raha sellel nädalal 309 kr


nädal 22.03 - 28.03

mc donald`s mac eine 53 kr kvaliteetaeg sõbrannaga, sobib :)
taskus kohv ja koogike 35 kr kvaliteetaeg sõbrannaga, sobib :)
laenasin raha välja 500 kr
trenn 50 kr
vitamiinid 119 kr
surra-murra komm 15 kr ( kingitus)
nescafe 3in1 4 X 3 kr kulutus, mida tuleb vältida
mõnus maius 6 kr kulutus, mida tuleb vältida
kingad, 4 (neli) paari 1350 kr Tamarise näidismudelid, v soodne, sobib :)


kokku siis sellel nädalal 2131 kr. noh, enamus neist kulutustest olid ühekordsed ju. iga päev ei osta kingi ja vitamiine ning ma sageli ju ei laena raha välja. lihtsalt, tuleb järgmisel nädalal nats vähem kulutada

pildil üks Tamarise kingapaar. päriselt näevad kõvasti nummimad välja a noh, mul kehva fotokas.

1 kommentaar:

pilvetups ütles ...

üle-eelmisel nädalal ostsin 2 Dlight`i ka mai teagi, mingi 20 kr läks.