16. märts 2008

Ei taha nutta

mõnikord o selline tunne, et tahaks nutta. seekord ei tahtnud ma üldse nutta. aga pisarad lihtsalt hakkasid jooksma. kuigi ma üritasin end väga tagasi hoida. miks see asi mind nii endast välja viis ma päriselt hästi ei mõista. aga kindlasti ei teinud ema targutamine asja paremaks. ja Ah ka ei teinud asja kergemaks mulle.
aga esimene osa päevast oli küll väga tore. käisime Lõunakas lindudele pesakaste tegemas. tähendab, tegelikult me juhendasime ja aitasime lapsi pesakastide tegemisel. eriti tore oli näha tervet pere pesakasti-aktsioonis. isa aitas pojal pesakasti kokku klopsida. ema ja noorem laps vaatasid tegevust pealt ja julgustasid ning toetasid moraalselt pesakasti tegemist. mul oli ülihea meel näha toredaid peresid. sest kuigi ma olen juba ammu täiskasvanud inimene, tunenn ma siiski puudust normaalsest perest. sellisest perest kuhu kuuluvad ema ja isa. ma vahel ikka mõtlen kuidas oleks meie elu siis läinud, kui isa oleks elus.
ja oli tore näha Anksi ja tema pere.

reedest ka natuke. tore oli. käisime Pärnus, Soomaal. koprarajal käisime ja seal nägime Ameerika naaritsat ehk minki. kohe täitsa lähedalt nägime seda loomakest. kahjuks keegi pildistada ei saanud. ja mul polnud fotokat kaasas, sest see on katki :(
positiivne oli see, et minust oli pärnus kasu ka.
ja tagasisõit Tartusse oli palju parem kui sinnasõit. sest sinna sõites oli mul pohmakas. mis viib järgmise teemani:

molly sünnipäev. see oli suht tavaline pidu tegelt. ma ei tahtnud sinna üldse minna algul. no minema ikka pidin, aga mõtlesin, et kl 12 tulen tulema. myäss ma tulin kl 12 koju. ma olen tüüpiline eestlane, st "lähen käima" alksiga. no ja shampus ja "tee" ja rumm koolaga ja tekiila said mu "käima" küll. pidu lõppes ileeri mütsi müstilise kadumisega ja noh, hommikuse pohmas peaga Pärnusse-sõiduga. sõit oli tõsiselt jube.

endiselt ootan mauga kohtumist.
ja saabuv nädal on autovaba nädal minu jaoks. ajee joy-joy!!!

Kommentaare ei ole: