18. märts 2008

ela ise oma elu, muidu elab elu Sind

tegelt ei plaaninud üldse kirjutada siia. aga suur sündmus toimus eile:
venna sai oma uue korteri võtmed kätte.

palju õnne, venna!!!

nii hea oli temaga rääkida. ja veel toredam oleks, kui ma saan teda kuidagi aidata. nt remonti teha võinii. selles, et venna oma elu hästi ja suht õigesti elab, ma täiesti usun. ja mul on tema üle hea meel. tal on paigas plaanid, kuidas ta elu umbes minema peaks. ta on näinud natuke maailma. tal on olemas elukaaslane, kes on väga tore inimene.
muretsema paneb mind enda saatus. üsna hiljuti hindasin plaanid väheke ümber ja muutsin lähituleviku plaane. see, et ma olen viisakas ja empaatiline inimene, on vast ka ainukesed väärtused. aga kuidas ma tööl hakkama hakkan saama (sõnadekordus!). mis saab sotsiaalsest poolest minu elus? kas mul on aega sõpradega kohtuda? äkki nad hoopis kaugenevad minust? kas ma saan uusi tutvusi? kas ma saan ka oma kodu?
leidsin ühe hea mõttetera, mida just minul tasuks järgida:
Ela ise oma elu, muidu elab elu Sind

Kommentaare ei ole: