11. märts 2008

tore on see, et on kevad. enam ei lähe ju külmaks, ma loodan.

tore ei ole see, et mul näonahk täiega mittenormaalne. nägu on täitsa laiguline ja täpiline ja üldse mitte kena. ja nahk on niiväga kuiv ja kisub. ja silmade ümber on kortsud sügavamad kui tavaliselt. ja pmtslt ma tunnen end väga halvasti. sest kui ma panen paksu rasvast talvekreemi peale, siis oleks nagu üsna hea. aga siis hakkan ma ju higistama, higipiisad katavad siis mu nägu. niiet see kreem siiski ei tööta.
tegin siis näole auru. algul oli nagu täitsa ok. aga nüüd enam ei mõju.
ja üldse on mul tunne nagu poiss selles reklaamis, mis reklaamib kalasoomushaigust(täpset nime mai tea sellel haigusel).

autosõit läheb. võiks ju paremini. aga sesmõttes, et õpetaja sobib minule. tegelt mul tunne, et ta tahab must lahti saada juba. no ja mina tahaks ka juba ühele poole jõuda asjaga. muidugi oleks ju tore kui Ah suvatseks minuga sõita ja mind õpetada väheke. sest mis kasu sellest juhendajatunnistusest on siis muidu.

molly sünnat ma tegelt väga ei ooota. sest et ühed külalised mulle ei meeldi. muidu meeldivad aga sünnipäeval ma väga ei tahaks neid näha. aga ma väga loodan et on tore pidu, et ei oleks niisama passimine.

ja üldse mitte ei oota vennaga tõsist jutuajamist. aga see peab toimuma ja üsna varsti. ma loodan et ta mõistab mind ning ei vihasta.

ootan aga mauga kohtumist ning L tagasitulekut ka ootan.

Kommentaare ei ole: