9. sept 2009

lõpuks ei huvita kedagi kuidas SINUL läheb...

vastikud on sellised inimesed, kes tahavad olla head kõigiga. need "omad joped" tegelikult ei huvitu kuidagi minu heaolust. ega ka sinu omast. nad laveerivad sinuga ja samamoodi ka teistega. aga lõppkokkuvõttes pole sellest kummalegi osapoolele kasu.
üks vastik eit tegi just niimoodi minuga. aga vahe on selles, et ma tean tema käitumismustrit aga tema ei tea et mina seda tean :) seega see eit on minu silmis täiega landgenud.

mind teevad kurjaks inimesed, kes ei oska oma tööd. antud juhul see sama eelpool mainitud eit, kes ei oska KUULATA. eit on õppinud aktiivselt kuulamist, kuulamistõkkeid, ümbersõnastamist, peegeldamist jms. no ja teoorias ta tegelikult teabki nendest asjadest. küll aga selle asemel, et mind aidata, ta lihtsalt tekitas enda ja minu vahele tõkked ja jauras mingi 5 X vähemalt teisel teemal. nõme eit :(



tegelikult tahaks vaheldust oma ellu. kuidas seda saavutada, ma ei tea.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tahtisn lihtsalt kirjutada et lugesin täiesti juhuslikult blog.tr.ee esilehelt ja lõpp tundus abipalvena, seepärast kirjutan. Sa oled kurb et sind ei mõistetud? Sinu arvamuse ja heaoluga ei arvestatud? Sa tunned oma ebamugavate(?) kaaslaste käitumist ja motiive ja võikski hinnata kas tasub nendelt sinule oootuspärasemast käitumise ootama jääda. Ütled tahaks vaheldust. Mõtle, millised muutused on tulnud ise su ellu, ja millised oled algatanud ise. Kumma üle on rohkem rõõmu? Isealustatu? Hakkaks seekordki ise tegutsema? Või jääda ootama et ehk juhtub midagi? Võib ka. Julged ise valida? Sinu elu ju! Maitsed on küll erinevad, kuid riskin - võibolla innustab Sind, nagu mindki, Peep Vain, "Kõige tähtsam küsimus" Ole tubli!

Rents ütles ...

Mul on õnnestunud kohata paari inimest, kes tõesti ongi head absoluutselt kõigi inimeste vastu, tahavad kõigile parimat ja üritavad jõudu mööda alati aidata, kui näevad, et keegi abi vajab - ilus vaatepilt, kuigi ma ise selline olla ei suudaks ja, olgem ausad, ei tahakski. Eelistan olla hea nende vastu, kes minu silmis selle ära on teeninud - aga tahtsin lihtsalt öelda, et mõnda ikka natuke huvitab, kasvõi selles osas, et tore on lugemas käia. :)

Anonüümne ütles ...

miks mitte:)