17. sept 2009

polegi uudis see tegelikult :(


böäääää... ma arvan nüüd, et uudis on see kui mina olen täitsa terve. no varsti juba 2 kuud tööl oldud - peale puhkust noh - ja ma arvan, et kauem aega olen sellest haige v pigem haige olnud. kogu see asi muserdab mind nii hullusti ja ma nii kurb.


mul täna tööl läks hääl ära. lihtsalt, poole päeva pealt. päris masendav, sest minu töö puhul on hääs häästi oluline. ja siis kui kolleeg tuli, ma nii närvis juba olin - koju tahtsin hullusti. a ei saanud, sest boss ikkagi tahtis täna asju ajada no ja ni ma siis ületunde tegin 3 tundi. homne päev veel vaja vastu pidada ja siis jälle terve nv läheb kosumise tähe all. uužas ma ütlen


sotsiaalses mõttes on mu elu ka suht mõttetu hetkel. vb sellepärast, et ma kogu aeg vindun - nagu päris haige pole aga ikka on kehv ka olla. a vb ma hakkan mugavalt ära kasutama seda, et noh, ma haige, ei saa tegelda sotsiaalsete tegevustega.


ohh, mängida ja puhata tahaks rohkem nagu...

Kommentaare ei ole: