22. sept 2009

NO KUIDAS SEE JUHTUS!!!????


NO KUIDAS SEE JUHTUS !!!!????

ma olen ikka ennast kenaks pidanud. et täitsa normaalse kehaga, piisavalt sale aga naiselik. no ja eile avastasin suure õudusega..... et mul on tselluliit! no eks ma ikka teadsin, et on. aga eile ma hullult ehmatasin, sest tsellut oli kuni põlveõndlani - ühtlaselt rõvedalt apelsin. tõesti, mul oli rõve vaadata seda. no kohe siis uuesti hakkasin kreemitamisega pihta. üldiselt garnieril on hea toode, eeldan varsti tulemusi.
no aga mind ikka hämmastab, et kuidas nii äkki. head aega lühikesed seelikud ja püksid :(
igatahes kurb olen. kuigi ma saan aru, et enda süü. miks katkestasin regulaarsed trennid, miks söön kass arturi kooki ja joon kohvi vahukoorega. enda süü ikka, mis muud :(

aga äkki oli asi valgustuses. et, noh, sellepärast tundus lihtsalt nii jube...


pilt on miskist celeb-cellulite, guugeldasin.

1 kommentaar:

KR ütles ...

ma arvan, et asi on halvas valgustuses...:)
Kui Sa tõepoolest järjekindlalt kreemitada viitsid, siis anna tulemustest teada. Pole mina veel leidnud sellist vahendit, mis aitaks..,.