7. aug 2007

See uskumatu uudis siis

sellest tahtsin eelmine kord kirjutada.

nimelt minu kaks (2) head sõbrannat on home-wreckers. eksole kena lugu küll.
iseenesest mina ei peaks asjast puudutatuna tundma. aga see häirib mind. kohe väga.
ühel mehel on kodus abikaasa ja laps, teisel lihtsalt elukaaslane. et nagu milleks sulle elukaaslane kui sa kõrvalt võtad koguaeg!?
ikka kuuled, et keegi tuttav v tuttavatuttav läks lahku, sest mees/naine pettis teda. ja siis mõtled, et on ikka inimesi ilmas. et kust tuleb mõte minna abieluinimesega voodisse!? kui ei oleks teadnud, et tegemist on commited meestega, siis oleks mees lihtsalt moron. aga mõlemad tsikid teavad, et need mehed on hõivatud. mehed on moronid niikuinii, aga mida tsikkide kohta öelda? biaatch!? tegelt on ju?

kuidas sõbranna nr1 selgitas. itsitas ja ütles, et nende suhe (kutil elukaaslasega) on niikuinii nii perses, te vahet ei ole.

kuidas sõbranna nr2 selgitas. kui ta minuga ei petaks, siis kellegi teisega petaks niikuinii.

noeksole. muidu on igati toredad tüdrukud. aga ma ei saa aksepteerida sellist käitumist. samas ma ei saa hukka mõista nende elu. lihtsalt tahaks loota, et mina kunagi nii ei teeks.

Kommentaare ei ole: