13. aug 2007

solvumine, ametivahetus ja lõpuksometi - puhkus!!!

vana on solvunud. tore küll eksole. krt võtaks me tahame ju teda aidata. ja see kes rohkem aitab on ikka paha. mina olen ka solvunud. räägid plaanidest ja tundub, et jutt jõuab kohalegi, aga pärast pean ikka alati mina oma plaane muutma.
pmtslt koduse jama pärast võtan puhkuse. homsest mind ei ole. lähen matkama. kui ma juba ükskord matka alguspunkti jõuan, on kõik bro. praegu veel ei ole. ma vist juba ütlesin, et olen solvunud. ma olen tõesti solvunud. ja ma olen kuri. elan esimese ettejuhtuva inimese peale välja. hoidke alt!!!! teie endi pärast ütlen seda. kuri olen, sest mitte kõik minule oluline ei lähe nii nagu mina tahan.
ja kust krdi kohast saaks laenutada matkavarustust (tartust)??? tean aint ühte kohta, kuid seal on välja laenutatud. aitäh tõesti.

aga eilne õhtupoolik läks hästi. kõigepealt oli rattatrenn, siis nats ujumist, siis jooksutrenn ja siis oikuimõnus dušš. nimelt proovisin uut koorivat dušigeeli. mmmmõnus.
ja päris hilja õhtul, kui tavaliselt minnakse magama, hakkasin mina mehaanikuks. tegin ise oma ratta korda. aega võttis, aga korda sai, niiet matk võib alata. mõtlesingi nüüd, et peaks ala vahetama. hakkan tegema nö meeste töid: puusepp-mehaanik-remondinaine-elektripirnivahetaja. jep, nii hakkab nüüd olema.

ja õnneks tuli meelde. ma nägin eriti head und täna hommikul. romantiline unenägu. üksikasjad kirjutan märkmikusse üles. et kui unenägude seletamise raamatu leian, siis saan kõiki detaile kontrollida. aga pmtslt minu eluarmastus tuli mulle järele kuskile tallinna maiteamiskohta. ja sisustas minu ja mu sõprade aega. ja hoolitses meie kõigi, kuid eriti minu eest :) (if you know what i mean). jahh, sellised asjad juhtuvad unenäos.
ärkamine oli muidugi kole - otse reaalsusesse.

nüüd muretsen puuduolevad matkatarbed ja homme algab sõit.

ajjeee. ma olen selle puhkuse ära teeninud. ma naudin puhkust ja ei mõtle vanade peale ega ka mingitele muudele kohustustele. see on minu aeg. teen palju pilte ja jagan matkaemotsioone ja -muljeid heade sõpradega. ofkoors.

ja kui hästi läheb, siis jõuan selgusele, mida edasi teha selle pimekohtingu kutiga. aga võibolla ei jõua ka selgusele - ega see matks nüüd nii pikka ka ei ole.

tsauks ja edu ja ilusat ilma meile matkasellidele. no ja teistele ikka ka.

Kommentaare ei ole: