9. aug 2007

segadus

orkuuti today`s fortune: Your principles mean more to you than any money or success. tegelt see pole päris tõsi. aga päris vale ka ei ole.

aga mis ma öelda tahtsin: mul on tunne, et hakkan hulluks minema. tahaks oma tundeid selgitada/seletada aga ma ei oska seda teha.

ja ma olen hakanud asju unustama ja endas kahtlema. nt et kas uks sai ikka kinni, kas mobiil on kaasas, kas võtsin võtme ukse eest ära, mida v palus poest tuua, et pidin lilli kastma... see ju ei ole normaalne. ja see algas juba BAtöö kirjutamise ajal. kas bakatöö stress võis põhjustada selle pealaialioleku?

mul on vaja puhkusest puhkust. tõsiselt. õnneks varsti saab metsa minna. puid kallistama ja linnuhääli kuulama. ja kui tagasi tulen, siis loodetavasti on mõistus jälle omal kohal.

Kommentaare ei ole: