21. apr 2008

24/7 eelkõige õpetaja, mitte inimene

ma nüüd olen palju mõelnud sellele, et minust saab õpetaja. sügisest. kus täpselt, veel ei tea, aga seda tean, et õpetajana hakkan tööle.et siis minust saab õpetaja. ja teatavasti peab õpetaja käituma 24/7 väga hästi ja õigesti. mul selline mure nüüd:

a) ma olen õpetaja 18-aastastele - äkki satume (õpetaja, st mina ja õpilased) samale peaole, äkki mul on siider/õlu/rumm vm näpus, äkki olen hoopis suitsuruumis, äkki tunnen end tantsuplatsil liiga vabalt, äkki teen mõne mehega liibukat, äkki... .

b) ma olen koolieelikute õpetaja - äkki satume (õpetaja, st mina ja lapsevanemad) samale peole, äkki mul on siider/õlu/rumm vm näpus, äkki olen hoopis suitsuruumis, äkki tunnen end tantsuplatsil liiga vabalt, äkki teen mõne mehega liibukat, äkki... .

tegelt seda ei tohiks juhtuda (et mind äkki nii nähakse nagu siin lühidalt kirjeldasin). aga samas ma olen ju noor inimene ja ma ju võin ka endale lubada mõnikord veits rajumat pidu. võin ikka vä???

Kommentaare ei ole: