11. apr 2008

kas teie (vana)ema ka koristab teie tuba/korterit/maja????

mis toimub kodus siis kui mind seal ei ole?????
vanaema käib minu tuba koristamas!!!!! wtf!!!!
täna läksin varem koju ja vana just lõpetas koristamisega. ma siis täiega hämmingus olin ja küsisin et mis toimub nagu. ma just mõtlesin, et vana kolib kohe ära ja siis ma saan teha terves korteris suurpuhastuse. mitte et me elamine mingi must ja sassis oleks. aga ikka kui on palju inimesi ja palju asju siis ei näe elamine ikka päris hea välja. ja ma nii rahul oma plaaniga aga vana, täitsa sõge, hakkas koristama MINU TUBA.
igastahes mai julgend öelda siis et ära käi minu toas ja ära korista minu tuba. see nagu iseenesest mõistetav peaks olema. ma tunnen, et minu privaatsust on kuritarvitatud.
ja üldse käib mulle tõsiselt pinda see vana koristamine siis kui kõik on tegelt korras. nt suvilas ka ta koristab. pidevalt. aga mitte nii nagu meile meeldiks.
böäää.

Kommentaare ei ole: