28. apr 2008

superstaari-norman on tropp

- miks ta valis esitamiseks nii ilusa laulu (U.Alenderi "Kui mind enam ei ole") kui ilmselgelt on see üle tema võimete????
norman ütles et perega koos valisid laulu - no krt küll, kas tõesti ema/isa ei saanud aru et nende tutiplutimupsurullikesele ei ole see laul eakohane!!!! või siis norman ajas jama, et perega valisid laulu - ise tegelt valis aga ei julge endalegi tunnistada.

- miks on superstaari-norman selline ahv!? siinjuures ei pea ma silmas välimust. vaid tõsiasja, et seda ilusat laulu, mis tema esituses ei olnud üldse ilus, laulis natuke aega tagasi (2007 detsember) Margus Vaher ("Kaks takti ette" võitja).
norman siis vaatas end peegli ees ja tegi ergutuskõnet stiilis ma olen täismees (no 16 a vana juba), nii elukogenud olen et võin seda laulu lauda ja täiega veenan publikut. ja mul on täiega muhe naeratus nii et ükski laps ei saa minult silmi ära. selline sekspomm olen.
ei ole eriti tark valik laulda sama laulu mida hiljuti laulis palju paremini palju normaalsem inimene.

- miks see norman seal saates on üldse??? sesmõttes et lauluga ta seal eriti ei tegele, näitleb pigem, halvasti seejuures (meenus see MIKA lugu ja siis seepühapäevane katastroof).
ainuke seletus, miks nõme-norman ikka veel saates, on see, et väikesed tüdrukud peavad väärastunud naeratus-grimassiga nõmedik-normani miskipärast lahedaks. kust otsast ta kena on??? "superstaari"-norman on tüsedusele kalduv ebardliku pooliku naeratusega rõvedate kiharatega poibe (meessoost beibe), kes igal hommikul peegli ees seistes sisendab endale kõik nii tahavad mind ÖÄÄÄK maütlen.

1 kommentaar:

kerluska ütles ...

Õel ja kade inimene oled!