20. apr 2008

sügisest õpetaja, aga kus, veel ei tea

kuna ma tegin otsuse Eestisse jääda (hinges ikka nutan veel) siis siin tekkisid veel mõned võimalused seoses töökoha valikuga. pikemalt ei räägiks, aga jääb ikka minu valdkonda - et siis õpetajaks ikka.
kõige hullem on see, et ma juba näen ilusaid unenägusid seoses selle töökohaga. et ma saan selle töö ja mul läheb seal hästi ja mina olen rahul ja teised on rahul ja unenäos on nii et minu eluarmastus ka töötab seal samas kohas. oijahh, krt, sellised unenäod ei tähenda mitte kunagi head.
ja pmtslt ma loodan et džein ikka aitab mul seda tööd saada sest mina olen kindel valik.

aa ja seda ka tahtsin öelda, et kohtusin reedel ühe toreda kutiga. selline täitsa ainueksemplar. tegi meie (beti` oli ka) tuju eriti heaks. kõik oli väga lahe hetkeni, kui ta kanepit hakkas suitsetama. siis läks nõmedaks.

Kommentaare ei ole: