10. apr 2008

aga v6ibolla ongi hetkel parem lihtsalt unistada

selle asemel, et kohe asjalikuks minna, hakkasin ma loomulikult blogisid lugema. avastasin uue blogi (uus minu jaoks) http://markharle.wordpress.com/
ja siis ma lugesin kuskilt selle mark`i arvamusavaldust, et naised ei teagi mida nad tahavad.
teiste kohta ei oska ytelda, aga minu kohta see lause ei k2i. ma tean suurep2raselt mida tahan. mul oli suurep2rane plaan, kuidas eesm2gini j6uda. aga elus ei l2he k6ik alati plaanitult. pidin kuu aja eest tegema valiku. tegelt ei olnudki erilist valikut - kuna pere on minu jaoks hetkel k6ige t2htsam, otsustasin pere kasuks. kui teised on rahul, on minu syda rahul.

AGA, see t2hendab nyyd seda:
- ma ei ole hetkel eriti 6nnelik
- minu plaanid j22vad kaugemasse tulevikku
+ mul on t2ielik ylevaade toimuvast ja saan aidata kohe kui vaja
+ ema on rahul
+ pere heaolust s6ltub minu sydamerahu
+ ma olen noor, kyll ma j6uan oma plaanid ellu viia

raske on sellesm6ttes, et keegi ei ytleks midagi, kui ma j22ksin oma esialgse plaani juurde. aga minu syda ei oleks rahul, sest ma tean mida nad m6tlevad. ja ma tean kui kurb ema oleks ja seda ma ei taha.

niiet sean hetkel juba tehtud plaane ymber. poole aasta p2arst peaks hakkama minema nii nagu mina tahan.

Kommentaare ei ole: